خبری از عروسی پسر رئیس جمهور

تعداد میهمانان مرد 20 نفر و میهمانان زن 25 نفر بودند و خطبه عقد را حاج آقا ثمری خواند.

برای دیدن باقی مطالب به ادامه مطلب بروید:

 

من به احمدي نژادراي نداده ام به عنوان نويسنده ومدرس دانشگاه انتقادهاي
فراواني به اودارم ومطمئنادردوره بعدهم به اوراي نمي دهم امابايدانصاف دادكه سادگي وبدون تكلف بودن اوواقعاقابل تحسين والگوبرداري است .
حالا ببین عروسیشون تو کدوم تالار برگزار میشه
سادگی نشان از ایمان است قابل توجه الباقی
ولیمه عروسی ندادن اسمش ساده بودن نیست، اسمش تظاهره!
بعید میدونم تدارک یک شام ساده برای 40 تا مهمون (اونهم عروسی) اسراف باشه. خود پیامبر هم اگر بودند، مهمون عروسی رو گشنه برنمیگردوند خونه! مطمین باشید!
با سلام و عرض تبریک به آقای احمدی نژاد و پسر بزرگوارشان
انشاا… الگو ای برای جوانان باشد
این مراسم عروسی نبوده و مراسم عقد بوده در ضمن عروسی دختر آقای احمدی نژاد نیز که پارسال برگزار شد دارای یک نوع غذا بود و بس و خالی از تجمل .واقعا کاش سایر مسئولین نظام هم سادگی رو از رهبری و رئیس جمهور می آموختند که

” الناس علی دین ملوکهم “

اصلا هم تظاهر نیست مبارک باشه – بعضی از مسئولان سابق ببینن و با مراسم خودشون مقایسه کنن
همش عوام فریبی .تظاهر………..ایران […].به جای این همه تظاهر یک کم به فکر مملکت باشید .پول نفت کجا می ره خدا می دونه……
ایشان اگر لطف کنند یک جشن 100 میلیون تومانی برای آقازاده بگیرند و در عوض صدها میلیارد از سرمایه های کشور را به باد فنا ندهند ما راضی تریم. ما اگه راضی نباشیم بعیده خداوند هم راضی باشه.
مثل قضیه اون پدر و پسر و الاغشون شده که هر کاری میکردند مردم ایراد میگرفتند.حالا میگن تظاهر کرده ولی اگه یه کمی بزرگتر از این برگزار میشد میگفتن مال ملت رو بالا کشیده یا هزار حرف و نقل دیگه!
من یک استاد دانشگاه هستم هنگامی این سادگی را دیدم از لذت اشک در چشمانم جمع شد واز این سادگی یک رئیس جمهور شگفت زده شدم واین یعنی مدیر حکومت علوی ای کاش دیگر مدیران یاد بگیرند
خدا از بلا نگه دارش
همش تظاهره و دیگر هیچ………….
من هم اگه جای ایشون بودم بی شک همین کار رو می کردم.
هر چه ساده باشی و ساده زندگی کنی بیشتر تو دل مردم جا میگیری امید دارم همینطور ادامه بدی خدا تورا حافظ باشدوبرای ملت نگه دارد مبارک باشد به پای هم پیر بشن
از طرف من به اقای رئیس جمهور سلام برسانید و از این رفتار علی وارشان تشکر کنید
پول عقد جدا.پول عروسي جدا.پول نفت جدا وديگر هيچ

Leave a Reply

