عکس های از مدل لباس

.

www.hamtaraneh.com

باقی عکس ها درادامه مطلب:

Continue reading

حرکات آکروباتیک یک پسر ایرانی

دانلوددرادامه مطلب:

Continue reading

به یاد دوران کودکی

ورژن جدید تیتراژ کارتون جیمبو

دانلوددرادامه مطلب:

Continue reading

کلیپ احمدی نژاد و قورمه سبزی حاج خانومش!!!!

ریئس جمهورما کاردیگه نداره

انتهای برنامه تلوزیونی دولت نهم ابهامات پاسخها:

مجری برنامه می گه:

تو فکرم بود گفتگو رو با چه سوالی تموم کنم که یکی از ویژگی های احمدی نژاد رو بازگو بکنه

و بعد این سوال رو میپرسه:

امروز چه غذایی از خونه با خودتون به محل کار بردید ؟

(دقت کنید نمیپرسه چه غذایی خوردید ها ! چه غذایی با خودتون از خانه به محل کار بردید ؟ این نشان دهنده این است که ضمن اینکه ایشان غذای ریاست جمهوری را میل نمیکنند ضمنآ موید این امر نیز میباشد که مجری از قبل هیچ گونه هماهنگی با ایشان ( ! ) نکرده بودند !!! وگرنه میپرسیدند امروز چه غذایی در دفتر ریاست جمهوری خوردید !!!! )

احمدی نژاد لبخند شیرینی بر لبانش نقش می بندد و بعد (مثل مصاحبه با بعضی از خبرنگارای خارجی که سوال رو با سوال جواب می داد) می گه: دوست داری چی بوده باشه؟

خبرنگار: من می خوام از زبون خودتون بشنوم

احمدی نژاد: حدس چی می زنی؟

خبر نگار: درست نیست آخه

اینجای مصاحبه یه تکه اش کات می شه

باور کنید ایندفعه من سانسور نکردم

.

.

.

ایشان مجددآ همراه با لبخندی گفت: جاتون خالی قورمه سبزی

و بعد در میان لبخند های خویش و مجری اضافه نمودند که :

همه میدونند که من به غیر از غذای حاج خانوم و خانم والده غذای کس دیگه ای رو نمیخورم.

[ اِوا خاک عالم – خاک تو گورم – حالا تو سفر های استانی و خارجی رییس جمهورمون چیکار کنه؟؟؟؟! ]

دانلوددرادامه مطلب:

Continue reading

کلیپ وسوسه های جنثی دختر جوان

غلبه تحسین برانگیز بر وسوسه های جنثی یک دختر جوان

فقط چند کلمه از حرف های پسر جوان رو سانسور کردم.

“کلمات ممنوعه در این وبلاگ با غلط املائی نوشته می شود”

Continue reading

خوشگل مو شرابی

کلیپ رقص با یک ترانه خیلی قدیمی

خوشگل مو شرابی دوست دارم حسابی

نگو که شراب نداری خودت شراب نابی

دانلود