سوتی های احمدی نژاد

چند روز پیش یکی از سوتی های احمدی نژاد(لاستیک برای قطار) رو نقل کرده بودم

بعضی از طرفداران احمدی نژاد این سوتی رو باور نمی کردند و از من مدرک می خواستند

مصاحبه کامل رو می تونید از آرشیو صدا و سیما در این لینک ببینید

البته من هر کاری کردم موفق نشدم مصاحبه رو دانلود کنم وفقط میشه اون رو تماشا کرد

برای دیدنش هم باید اینترنت پرسرعت داشته باشید

من خودم این مصاحبه رو تا آخر گوش کردم و متوجه شدم احمدی نژاد یه سوتی خیلی بزرگ دیگه توی همین مصاحبه داده:

ایشان در قسمتی از صحبت هایش می گویند:

” بعضی ها به دولت انتقاد می کنند که این اضافه درآمد حاصل از فروش با قیمت بالای نفت به کجا رفت؟

در صورتی که اضافه درآمد حاصل از فروش نفت به جیب دولت نمیرود و ما فقط تا سقفی که برنامه بودجه تعیین کرده می توانیم از درآمد نفت خرج کنیم و اضافه آن برای خودش ذخیره می شود”

حالا فرض کنیم آقای احمدی نژاد کم حافظه شده اند و یادشان رفته که در این مدت دولت بارها از حساب ذخیره ارزی برداشت کرده و خرج کرده

ولی دقایقی بعد اظهار می دارد که:   اخیرا” مجلس اجازه برداشت از حساب ارزی را به ما نداده

که ما رفتیم پیش رهبری و دستخط گرفتیم تا به مجلس ببریم و مجوز برداشت رو از مجلس بگیریم”

همین چند روز پیش هم مشخص شد این مرتبه مبلغ برداشت 5,000,000,000 دلار هست

به عقیده برخی از کارشناسان اقتصادی همین برداشت های بی رویه از حساب ذخیره ارزی(حسابی که در ابتدا قرار بود فقط زمانی که قیمت نفت خیلی پایین اومد برای جبران کسری بودجه از آن برداشت شود) باعث بالا رفتن نرخ تورم می شود.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

